مهلت ارسال آثار جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث فرهنگی تمدید شد

0
130
مهلت ارسال آثار جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث فرهنگی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر به نخستین جشنواره ملی میراث فرهنگی (تولیدات چندرسانه‌ای میراث فرهنگی) تا ۱ مهر ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش بین تاک به نقل از وزارت میراث فرهنگی، دبیرخانه تولیدات چند رسانه‌ای میراث‌ فرهنگی با انتشار متنی اعلام کرد: با توجه به درخواست هنرمندان و فعالان تولید محتوا در حوزه‌های مختلف و تصویب رئیس جشنواره مقرر شد فرصت دو هفته‌ای برای تکمیل ثبت‌نام و ارسال آثار در نظر گرفته شود.

در ادامه این متن آمده است: مهلت ارسال آثار که پیش‌تر تا ۱۵ شهریورماه اعلام شده بود، تمدید و علاقه‌مندان تا اول مهرماه می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت جشنواره به آدرس https://ch-festival.mcth.ir/ مراجعه کنند.

نخستین جشنواره ملی میراث‌ فرهنگی با هدف افزایش سواد رسانه‌ای هنرمندان و مردم در حوزه میراث‌ فرهنگی، افزایش خلاقیت در بازآفرینی و معرفی میراث فرهنگی کشور، ایجاد بستر نوین، دانش‏‌بنیان و اشتغال‏‌آفرین برای معرفی میراث‌ فرهنگی به مخاطبان عام و خاص، تشویق هنرمندان، تولیدکنندگان محتوا و نهادهای متولی تولید محتوا به‌ویژه تولیدات مردمی، گسترش دامنه مخاطبان داخلی و علاقه‌‌‏مندان خارجی میراث‌ فرهنگی کشور، تلاش برای ارتقای راه‌های معرفی میراث‌ فرهنگی با بهره‌گیری از ابزارهای هنری سنتی و فن‌آوری‌های نوظهور و رسانه‌‏های نوپدید و ترویج آثار مرتبط به میراث‌فرهنگی ایران به میزبانی استانداری یزد در فصل پائیز در بخش‌های رادیو، تلویزیون، فيلم و فضای مجازی برگزار می‌شود.

بخش رادیویی شامل پادکست، نمایش رادیویی، مستند رادیویی، مستند گزارشی و psa، بخش سینمایی و تلویزیونی شامل: فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند، سریال، پویانمایی و عروسکی، مستند، کلیپ و نماهنگ، فضای مجازی شامل تولیدات کوتاه کاربرساخته موبایلی از جمله عکس، فیلم، کلیپ، نماهنگ، ویدئو کوتاه و موشن گرافیک است.

آثار ارسالی باید به معرفی میراث فرهنگی ملموس یا ناملموس ایران بپردازد و تاریخ تولید آن‌ها از اول فروردین ۱۳۹۸ تا ۳۱ شهریور  ۱۴۰۱ باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید