فرهنگیان و دانش آموزان دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند

0
52
فرهنگیان و دانش آموزان دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند

وزیر آموزش‌ و پرورش در حاشیه تزریق دز یادآور واکسن کرونا؛ به معلمان و دانش آموزان توصيه می‌کنم تا دُز یادآور واكسن كرونا را تزريق كنند تا با ايمنی بيشتر سال تحصيلی را آغاز كنند.

به گزارش مجله اینترنتی بین تاک به نقل از وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز و در آستانه فرارسیدن بازگشایی مدارس، یوسف نوری در حاشیه تزریق دز یادآور واکسن کرونا که در مرکز واکسیناسیون مقیمان تهران انجام شد، اظهارکرد: هرچند تزریق واکسن کرونا امری اختیاری است اما توصیه می‌کنم دانش آموزان عزیز دُز یادآور را تزریق کنند تا با خیالی آسوده به تحصیل بپردازند.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دانش آموزان تأکید و تصریح کرد: تجهیز کلاس‌های درس به سیستم تهویه و رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک از جمله مواردی است که در بازگشایی مدارس باید به آن توجه شود.

وزیر آموزش‌ و پرورش ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس و شلوغی محیط کار در حوزه‌های ستادی و مدارس، همان‌طور که من امروز دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق کردم همکاران فرهنگی نیز در این خصوص اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در وزارت بهداشت شرایط تزریق واکسن را فراهم کردند، لذا اولیایی که تمایل دارند می‌توانند فرزندان زیر سن ۱۲ سال خود را واکسینه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید