در حوزه جمعیت، حاکمیت ریل گذار و فرهنگ سازی با حلقه های میانی است

0
51
در حوزه جمعیت، حاکمیت ریل گذار و فرهنگ سازی با حلقه های میانی است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در همایش ایران جوان گفت: در حوزه جمعیت، حاکمیت و دولت وظیفه ریل گذاری و بسترسازی دارد و فرهنگ سازی از عهده موثرین عرصه جمعیت شامل اصحاب فکر و قلم، سازمانهای مردم نهاد و حلقه های مردمی برمی آید.

به گزارش بین تاک، وحید یامین پور در همایش ایران جوان، گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری، مشارکت و همراهی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی خانواده تصمیم گرفت در اولین سال اجرای قانون جوانی جمعیت از موثرین عرصه جمعیت تقدیر کند.

وی ادامه داد: جمعیت دغدغه بسیار مهمی برای اهل فکر و فرهنگ و هنچنین دغدغه مهم مقام معظم رهبری است به طوری که معظم له به اهمیت این موضوع در اکثر سخنرانی هایشان در سالهای اخیر اشاره کرده اند.

یامین پور گفت: این اتفاق نقطه اتصال دولت و حاکمیت با سمن ها، گروه ها و حلقه های موثر مردمی است. در این حلقه حاکمیت و دولت وظیفه ریل گذاری و بستر سازی دارد و بحث اصلی از عهده موثرین عرصه جمعیت شامل اصحاب فکر و قلم، سازمانهای مردم نهاد و حلقه های مردمی برمی آید.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری از فرهنگ به عنوان هوا یاد کرده اند، افزود: در حوزه جمعیت هوا با تاثیر از فرهنگ غربی مسموم است که نقش سمنها، سازمانها و حلقه های مردمی برای تصفیه این هوا بسیار اهمیت دارد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: امروز از کسانی که بنا به دغدغه خودشان در عرصه جمعیت اقدامات موثری را انجام دادند تجلیل خواهد شد که امیدواریم با این نگاه شاهد فضای موثر و جدیدی در این عرصه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید