با انگیزه و تمام تلاشمان به جام جهانی می‌رویم

0
111
با انگیزه و تمام تلاشمان به جام جهانی می‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: با تمام انگیزه و تمرکز کامل، تلاش‌مان را می‌‌کنیم تا آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی داشته باشیم.

به گزارش بین تاک از فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش پیش از آغاز تمرین روز گذشته تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که امروز دوباره شما را می‌بینیم. همانطور که می‌دانید، امروز در فاصله 30 روز مانده به شروع مسابقات، ما هم مانند 32 تیم حاضر در جام جهانی با تمام انگیزه و تمرکز کامل، تلاش‌مان را می‌‌کنیم تا آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی را داشته باشیم.

وی افزود: ‌همانطور که می‌دانید این دوره از جام جهانی، دوره کاملاً متفاوت و منحصر به فرد است. بازی‌ها در نوامبر و دسامبر سال 2022 میلادی برگزار می‌شود. به همین دلیل تنها هفت روز برای آماده‌سازی برای آغاز جام جهانی وقت خواهیم داشت. مطمئناً زمان بسیار کمی است.

کی‌روش با قدردانی از همکاری باشگاه‌ها گفت: از همین جا می‌خواهم مراتب تشکر خودم را از تمام مربیان، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه‌های مختلف در ایران که با در اختیار گذاشتن بازیکنان‌شان به ما کمک کردند تا بتوانیم سطح آماده‌سازی خودمان را به سطح بالاتری برسانیم، تشکر می‌کنم.

او افزود: تلاش می‌کنیم فاصله خودمان را با تیم‌های بزرگ جهان و با اسم‌های بزرگ امروز فوتبال جهان کمتر کنیم تا در جام جهانی حضور خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره ایجاد کمپین علیه تیم ملی ایران اظهار کرد: سؤال اصلی که باید پرسیده شود، این نیست که آیا ما به مسائلی که حواس ما را پرت می‌کند توجه می‌کنیم، سؤال اصلی این است چه کسانی به این مسائل توجه می‌کنند، چون این صحبت‌ها برای ما معنایی ندارد.

کی‌روش درباره وضعیت نخستین رقیب ایران در جام جهانی گفت: در درجه اول اصلاً لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین حال حاضر هم تیم بسیار بزرگی هستند. چیزی که بخواهم بگویم و شما اطلاع نداشته باشید، واقعاً وجود ندارد. خودتان هم می‌دانید تیم بسیار بزرگی هستند و بازیکنان بسیار خوبی دارند و نام بسیار بزرگی در جهان فوتبال هستند. برای ما هم افتخار و هم باعث لذت است که مقابل آنها بازی می‌کنیم

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار تلویزیون الجزیره قطر درباره برخی حاشیه‌سازی‌ها علیه تیم ملی ایران گفت: همانطور که الان هم شنیدید همکار خبرنگار شما در مورد انگلیس پرسید. ما مسائل و سردردهای بسیار بزرگی داریم. همانند بازی مقابل انگلیس، تمرکزمان روی این مسائل است. به تمام نقطه‌نظرات احترام می‌گذاریم اما تمرکزمان روی این مسئله است. این کمپین اگر من طرفش بودم می‌دانستم چه جوابی به آن بدهم و البته می‌دانم اکثریت مردم ایران هم چه جوابی به اینگونه صحبت‌ها می‌دهند. اکثریت مردم ایران قلباً علاقه‌مند هستند تیم ملی در جام جهانی حضور پیدا کرده و بازی کند ولی به خاطر اینکه طرف این کمپین من نیستم اجازه بدهیم بقیه در موردش صحبت کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت کمپ و هتل محل اقامت تیم ملی در قطر نگران هستید گفت: ما نگرانی نداریم. چالش‌هایی را داریم که با آنها مواجه هستیم و به دنبال ایجاد راهکارهای مناسب مقابل این چالش‌ها هستیم. تنها مسئله‌ای که می‌خواهم روی آن تاکید کنم این است که تشکر کنم از تمام باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان که تلاش و از خودگذشتگی می‌کنند برای حضور در تیم ملی، چالش فوق‌العاده‌ای که ما پیش‌رو داریم این است که هر روز تلاش می‌کنیم بازیکنان را بهتر و بهتر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید